Program szkoleniowy Digital Diploma in Professional Marketing jest akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), największą na świecie organizację zrzeszająca profesjonalnych marketerów. CIM funkcjonuje na rynku od ponad 100 lat, a od 1989 roku posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej. Dyplomy The Chartered Institute of Marketing posiada ponad 150 tysięcy specjalistów z całego świata.
W Polsce certyfikowane szkolenia The Chartered Institute of Marketing funkcjonują od 1999 roku. Obecnie jedynym Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym instytutu jest firma questus. Organizowane przez nas programy szkoleniowe Diploma in Professional Marketing ukończyło już ponad 1000 absolwentów, a 95-procentowa zdawalność egzaminów plasuje nas w ścisłej światowej czołówce.
Elitarny międzynarodowy certyfikat
Profesjonalna kadra szkoleniowa
Patronat Korony Brytyjsk
18 lat istnienia
Największa społeczność marketerów w kraju
85-procentowa zdawalność egzaminów CIM
Ponad 1000 absolwentów
600 menadżerów z dyplomami CIM
W ramach programu Diploma in Professional Marketing uczestnicy mają również zagwarantowane:
prof. nadzw. dr hab. Robert Kozielski
Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej.
Artur Maciorowski
Konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego, wykłada na SGH. Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing. Autor książki E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online.
Jacek Kotarbiński
Ekonomista, wiodący autorytet w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności rynkowej. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów.
Lech C. Król
Specjalizacja: Reklama, Branding, komunikacja marketingowa. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam. Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.
Agata Mardosz-Grabowska
Trener i tutor egzaminacyjny The Chartered Instutite of Marketing (CIM) w Polsce. Doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w tematach takich jak: strategia marki, strategia komunikacji, psychologiczne uwarunkowania marketingu oraz zarządzanie marketingiem w organizacji.
dr Bartłomiej Kurzyk
Doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design. Współtwórca pierwszego w Polsce Design Thinking BarCamp
Michał Dziekoński
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens. Obecnie pełni rolę Interim Managera w Opinionie – jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.
Krzysztof Sobieszek
Konsultant i strateg związany z branżą marketingu i nowych mediów. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo.
Tadeusz Żórawski
Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów. Ma ponad 23 lata doświadczenia pracy w biznesie, w tym przez ponad 12 lat kierował domami mediowymi (Universal McCann, PHD Poland).
dr Jan Zając
Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Posługuje się sześcioma językami.
Wojciech Szymański
Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA.
Płatność może zostać rozłożona na raty – nawet do 12 rat płatnych co miesiąc lub pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach.
Zaczynając program Diploma in Professional Marketing nie sądziłem, że poznam tak wiele fantastycznych i inspirujących osób, oraz że właśnie rozpoczynam jedną z najciekawszych przygód w moim życiu zawodowym. Program dostarczył mi swoistej „ramy,” którą cały czas mogę zapełniać, wzbogacać o nowe przemyślenia, wrażenia, wnioski, czy też po prostu towarzyszący nam nieustanie i rosnący bagaż doświadczeń.
Wojciech Bablok
Marketing & PR Director, BPH Investment Fund Company
Program Diploma in Professional Marketing był dla mnie idealną odpowiedzią na potrzebę uporządkowania wiedzy oraz brak czasu. Podczas szkolenia otrzymałem dużą porcję logicznie przekazanej wiedzy i nowych praktycznych narzędzi. Wartością dodaną był kontakt ze wspaniałymi ludźmi, praktykami marketingu tak po stronie prowadzących jak i uczestników.
Wojciech Kmiecik
Vice President, Stowarzyszenie WIOSNA
Kilka lat zajęło mi podjęcie decyzji o wzięciu udziału w programie Diploma in Professional Marketing i choć przez cały ten czas analizowałem inne możliwości to byłem przekonany, że jest to najlepszy wybór. Nie zawiodłem się, a co więcej, kurs przerósł moje oczekiwania. Poziom merytoryczny zajęć jest na bardzo wysokim poziomie, ale to co wyróżnia program to praktyczna wiedza, którą można od razu zastosować w codziennej pracy.
Hubert Pokrowiecki
CEO&Founder, Funktional
Konfucjusz mawiał: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Zaangażuj mnie, a zrozumiem". W mojej opinii program Diploma in Professional Marketing nieustannie angażuje uczestników do dyskusji, zachęca do szerokiego spojrzenia na otaczająca rzeczywistość oraz oferuje dostęp do najnowszych narzędzi oraz wybitnych ekspertów z branży marketingowej.
Sylwia Ludwin
Head of Marketing OTC, Glenmark Pharmaceuticals
Uczestnictwo w Diploma in Professional Marketing pomogło mi lepiej zrozumieć mój biznes i sposób, w jaki trzeba prowadzić firmę, aby odnieść sukces w dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym i wymagającym świecie biznesowym.
Przemysław Litwin
Founder Lilla House group
Program Diploma in Professional Marketing pozwolił mi na solidne uporządkowanie praktycznej wiedzy z dziedziny, w której pracuje od 20 lat. Bardzo inspirujące były dla mnie prezentacje nowych trendów, podążających za Klientem w zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości.
Małgorzata Tuszyńska
CEO, Admar Galicja
Każda z poszczególnych sesji Diploma in Professional Marketing to taki intelektualny Disneyland, gdzie uczestnicy programu otrzymują ogromną dawkę praktycznej wiedzy, mnóstwo inspiracji i konkretnych narzędzi do wykorzystania w swojej pracy. Każdy zjazd to spotkanie z wybitnymi specjalistami w swojej branży, którzy dzielą się cennym doświadczeniem, prowokują do dyskusji, a swoim podejściem inspirują i motywują do działania.
Joanna Plata
Operation Manager, TELECOMING
Kończyłam wiele szkół, ale tylko podczas Diploma in Professional Marketing nigdy nie załapałam się na tym, żeby w piątek rano nie chciało mi się wsiadać do pociągu do Warszawy, wręcz przeciwnie, cieszyłam się na weekendowe sesje czego nigdy wcześniej nie doświadczyłam i co niewątpliwie świadczy o jakości zajęć.
Anna Dębowska
Dyrektor Operacyjny, HCS