The Chartered Institute of Marketing (CIM) to największa na świecie organizacja zrzeszająca profesjonalnych marketerów. CIM funkcjonuje na rynku od ponad 100 lat, a od 1989 roku posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej. Dyplomy The Chartered Institute of Marketing posiada ponad 150 tysięcy specjalistów z całego świata.
W Polsce certyfikowane szkolenia The Chartered Institute of Marketing funkcjonują od 1999 roku. Obecnie jedynym Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym instytutu jest firma questus. Organizowane przez nas programy szkoleniowe Diploma in Professional Marketing ukończyło już ponad 1000 absolwentów, a 95-procentowa zdawalność egzaminów plasuje nas w ścisłej światowej czołówce.
Elitarny międzynarodowy certyfikat
Profesjonalna kadra szkoleniowa
Patronat Korony Brytyjskiej
18 lat istnienia
Największa społeczność marketerów w kraju
85-procentowa zdawalność egzaminów CIM
Ponad 1000 absolwentów
600 menadżerów z dyplomami CIM
W ramach programu Diploma in Professional Marketing uczestnicy mają również zagwarantowane:
prof. nadzw. dr hab. Robert Kozielski
Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej.
Lech C. Król
Specjalizacja: Reklama, Branding, komunikacja marketingowa. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam. Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.
Arkadiusz Bednarski
Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Prowadzi szkolenia z wykorzystaniem metod przełamywania barier: firewalking, arrow snapping itp. Specjalizuje się w sprzedaży, negocjacjach w biznesie, wywieraniu wpływu, kreatywności, rozwoju osobistym, technikach sprzedaży B2B i B2C, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji.
Beata Michalska-Dominiak
Doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design. Współtwórca pierwszego w Polsce Design Thinking BarCamp
Michał Dziekoński
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens. Obecnie pełni rolę Interim Managera w Opinionie – jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.
Bartek Janowicz
Specjalista we wdrażaniu innowacji w przedsiębiorstwach rozwoju innowacyjnego przywództwa i przedsiębiorczości pracowników. Ekspert w zakresie metody Lean Startup oraz zmian kultury organizacyjnej. Konsultant biznesowy, coach zespołów, facylitator
Artur Maciorowski
Konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego, wykłada na SGH. Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing. Autor książki E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online.
dr Marcin Michalak
Wykładowca programów menedżerskich MiniMBA oraz GlobalMiniMBA organizowanych przez PAM Center UŁ oraz polsko-francuskich studiów typu MBA w zakresie zarządzania, organizowanych przez Ośrodek Badań i Studiów Francuskich UŁ.
dr Katarzyna Nizińska
Coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego. Trener w zakresie tzw. "miękkiego zarządzania": przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji. Obecnie HR Manager w Fundacji DKMS.
Małgorzata Nowak
Ekspert i pasjonatka tworzenia unikalnych doświadczeń i propozycji wartości dla klientów. Ewangelistka podejścia "customer - centric" oraz "open - innovation" w tworzeniu nowatorskich produktów i usług. Specjalizuje się w projektach związanych z Value Proposition oraz Customer Experiece Innovation.
dr Jacek Pogorzelski
Właściciel firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej, zarządzania doświadczeniem klienta. Doświadczony brand i marketing manager. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji.
dr Jan Zając
Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Posługuje się sześcioma językami.
Płatność może zostać rozłożona na raty – nawet do 12 rat płatnych co miesiąc lub pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach.
Zaczynając program Diploma in Professional Marketing nie sądziłem, że poznam tak wiele fantastycznych i inspirujących osób, oraz że właśnie rozpoczynam jedną z najciekawszych przygód w moim życiu zawodowym. Program dostarczył mi swoistej „ramy,” którą cały czas mogę zapełniać, wzbogacać o nowe przemyślenia, wrażenia, wnioski, czy też po prostu towarzyszący nam nieustanie i rosnący bagaż doświadczeń.
Wojciech Bablok
Marketing & PR Director, BPH Investment Fund Company
Program Diploma in Professional Marketing był dla mnie idealną odpowiedzią na potrzebę uporządkowania wiedzy oraz brak czasu. Podczas szkolenia otrzymałem dużą porcję logicznie przekazanej wiedzy i nowych praktycznych narzędzi. Wartością dodaną był kontakt ze wspaniałymi ludźmi, praktykami marketingu tak po stronie prowadzących jak i uczestników.
Wojciech Kmiecik
Vice President, Stowarzyszenie WIOSNA
Kilka lat zajęło mi podjęcie decyzji o wzięciu udziału w programie Diploma in Professional Marketing i choć przez cały ten czas analizowałem inne możliwości to byłem przekonany, że jest to najlepszy wybór. Nie zawiodłem się, a co więcej, kurs przerósł moje oczekiwania. Poziom merytoryczny zajęć jest na bardzo wysokim poziomie, ale to co wyróżnia program to praktyczna wiedza, którą można od razu zastosować w codziennej pracy.
Hubert Pokrowiecki
CEO&Founder, Funktional
Konfucjusz mawiał: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Zaangażuj mnie, a zrozumiem". W mojej opinii program Diploma in Professional Marketing nieustannie angażuje uczestników do dyskusji, zachęca do szerokiego spojrzenia na otaczająca rzeczywistość oraz oferuje dostęp do najnowszych narzędzi oraz wybitnych ekspertów z branży marketingowej.
Sylwia Ludwin
Head of Marketing OTC, Glenmark Pharmaceuticals
Uczestnictwo w Diploma in Professional Marketing pomogło mi lepiej zrozumieć mój biznes i sposób, w jaki trzeba prowadzić firmę, aby odnieść sukces w dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym i wymagającym świecie biznesowym.
Przemysław Litwin
Founder Lilla House group
Program Diploma in Professional Marketing pozwolił mi na solidne uporządkowanie praktycznej wiedzy z dziedziny, w której pracuje od 20 lat. Bardzo inspirujące były dla mnie prezentacje nowych trendów, podążających za Klientem w zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości.
Małgorzata Tuszyńska
CEO, Admar Galicja
Każda z poszczególnych sesji Diploma in Professional Marketing to taki intelektualny Disneyland, gdzie uczestnicy programu otrzymują ogromną dawkę praktycznej wiedzy, mnóstwo inspiracji i konkretnych narzędzi do wykorzystania w swojej pracy. Każdy zjazd to spotkanie z wybitnymi specjalistami w swojej branży, którzy dzielą się cennym doświadczeniem, prowokują do dyskusji, a swoim podejściem inspirują i motywują do działania.
Joanna Plata
Operation Manager, TELECOMING
Kończyłam wiele szkół, ale tylko podczas Diploma in Professional Marketing nigdy nie załapałam się na tym, żeby w piątek rano nie chciało mi się wsiadać do pociągu do Warszawy, wręcz przeciwnie, cieszyłam się na weekendowe sesje czego nigdy wcześniej nie doświadczyłam i co niewątpliwie świadczy o jakości zajęć.
Anna Dębowska
Dyrektor Operacyjny, HCS